Kauppakatu 24, Kauppakeskus Iso Myy

| |
Loading...

Sopimusehdot

Näitä sopimusehtoja sovelletaan Kulta Nalle Oy:n ylläpitämän ja omistaman verkkokaupan kautta tehdyissä tilauksissa. Tuotteiden myyjänä on Kulta Nalle Oy (2003782-0).

Asiakkaan tulee tutustua näihin sopimusehtoihin huolellisesti ennen tilauksen tekemistä. Verkkokauppaa käyttäessään Asiakas sitoutuu noudattamaan tämän sopimuksen ehtoja kokonaisuudessaan.

Kulta Nalle Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja. Asiakas vakuuttaa tilausta tehdessään tutustuneensa huolellisesti voimassa oleviin sopimusehtoihin.

VERKKOKAUPAN SISÄLTÖ JA OIKEUDET:

Kulta Nallen verkkokauppa sisältää immateriaalioikeuksin suojattua sisältöä, joka kuuluu Kulta Nallelle. Verkkokaupan sisällön kopioiminen tai muu käyttö on kielletty ilman Kulta Nallen kirjallista suostumusta.

ASIAKAS

Kulta Nalle Oy myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Kuluttajakaupassa noudatetaan sopimushetkellä voimassa olevaa kuluttajasuojalainsäädäntöä.

Yritysasiakkaiden ja Kulta Nalle Oy:n välisessä kauppasopimuksessa sovelletaan kauppalakia, ellei näissä toimitusehdoissa ole toisin määrätty.

TIETOSUOJA JA TEKNINEN TOIMIVUUS

Asiakkaiden tilauksen antamisen yhteydessä antamat tilauksen käsittelemiseksi ja toimittamiseksi tarpeelliset tiedot on tallennettu Kulta Nalle Oy:n asiakasrekisteriin. Asiakas antaa verkkokauppaa käyttämällä tähän suostumuksensa. Rekisteriseloste on luettavissa täältä. [TH1] Asiakasrekisterin tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja hoitoon. Asiakas voi halutessaan kieltää tietojensa käytön markkinointitarkoituksiin ottamalla yhteyttä Kulta Nalle Oy:n myymälään (myynti(at)kultanalle.fi). Asiakastietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Kulta Nalle pyrkii pitämään verkkokaupan teknisesti omalta osaltaan mahdollisimman toimivana. Kulta Nalle ei kuitenkaan vastaa järjestelmän toimimattomuudesta tai teknisistä vioista, mikäli ne aiheutuvat tietoliikennehäiriöistä, sähkökatkoksista tai muista Kulta Nallen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista seikoista.

Kulta Nalle huolehtii siitä, ettei verkkokaupassa ole erityisiä tietoturvariskejä. Kulta Nalle ei kuitenkaan vastaa asiakkaalle mahdollisten riskien ja puutteiden aiheuttamista vahingoista. Kulta Nalle ei vastaa palvelun käytöstä aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista.

TUOTTEET JA HINNAT

Verkkokaupan tuotteet sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja, ellei ole toisin mainittu. Toimituskulut ilmoitetaan tilausta tehdessä erikseen. Jos tuote on selvästi hinnoiteltu väärin verkkokaupassamme ja jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtävän tuotteen olevan väärin hinnoiteltu, tuotetta ei toimiteta tilauksesta huolimatta asiakkaalle kyseiseen hintaan. Virheellinen hinta ei sido verkkokauppiasta, jos hintavirhe on ilmeinen. Väärin hinnoittelun sattuessa on Kulta Nalle Oy ilmoittaa tuotteen tilanneelle asiakkaalle asiasta välittömästi ja viimeistään kahden vuorokauden kuluessa tilauksesta.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille, tilatuille tai muokatuille tuotteille ei myönnetä vaihto- tai palautusoikeutta.

Tuotteiden hinnat ovat tilaushetkellä ilmoitetun mukaiset.

SOPIMUKSEN SYNTYMINEN

Sopimus syntyy, kun asiakkaan tekemään tilaukseen toimitetaan sähköinen tilausvahvistus. Sopimus syntyy kauppiasta sitovaksi vasta, kun kauppias on käsitellyt tilauksen ja vahvistanut sähköpostitse tilausvahvistuksella hyväksyvänsä sen.

MAKSUTAVAT

Kulta Nalle Oy käyttää Klarnan lasku- ja tili-osamaksupalveluita.

Noudettaessa myymälästä maksutapana käy käteinen, Visa, MasterCard, DinersClub ja Amex

TOIMITUSTAVAT

Tilauksen käsittelyaika on keskimäärin 3-10 arkipäivää. Mikäli toimitusaika on pidempi, ilmoitamme siitä tilaajalle sähköisesti.

Toimitukset vain Suomeen.

Nouto postista:

Tilauksenne toimitetaan lähimpään Postin toimipaikkaan. Lähetystä säilytetään yksi viikko, jonka jälkeen lähetys palautuu lähettäjälle. Posti ilmoittaa saapumisesta asiakkaalle vain kerran.

Postin pakettitautomaatti:

Voit noutaa tilauksesi valitsemastasi pakettiautomaatista. Paketin saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä.

Nouto lähikaupasta:

Kun tilaat toimituksen Matkahuollon Lähellä-pakettina, voit noutaa sen valitsemastasi Matkahuollosta tai sopimus lähikaupasta.

Nouto myymälästä:

Voit noutaa tilauksesi myymälästämme Joensuusta, Kauppakatu 24. Noudon yhteydessä varmistamme aina hakijan henkilöllisyyden, joten muistathan ottaa mukaasi kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.

TUOTTEEN PALAUTUS- JA VAIHTO-OIKEUS

Yksityishenkilöllä on tilaajana kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruutusoikeus. Jos haluat vaihtaa/palauttaa tuotteen, se on tehtävä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen saapumisesta. Tuotteiden vaihdoista voit ilmoittaa meille etukäteen, tämä nopeuttaa käsittelyä (myynti(at)kultanalle.fi).

Palautettavan/vaihdettavan tuotteen/tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia, käyttämättömiä, alkuperäispakkauksissa, eikä tuotelappuja saa irrottaa. Tuotteen täytyy olla palautettaessa täysin naarmuton ja uudenveroinen. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen.

Palautus-/vaihto-oikeuden rajoitukset

Kaiverretuille tuotteille ei myönnetä palautus- tai vaihto-oikeutta kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:n mukaisesti. Tuotteelle ei myönnetä palautus- tai vaihto-oikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta tilattu tehtaalta. Jos palautettua tuotetta, vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta, on käytetty tai muokattu, pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta tuotteen kärsimää arvonalennusta vastaavan summan, aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

Kulta Nalle palauttaa peruutustilanteissa saadun suorituksen viipymättä ja viimeistään 7 vuorokauden kuluessa palautuksesta. Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta johtuvista välittömistä kustannuksista.

Pakkaaminen

Vaihdettavan tuotteen pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Vaihdettava tuote tulee pakata huolellisesti, ettei se vahingoitu kuljetuksessa. Vaatimuksena on vastaavan tasoinen pakkaus, joka tuotteella oli Kulta Nallen sitä toimittaessa.

KULUTTAJAN VASTUU VASTAANOTETUSTA TUOTTEESTA

Kun kuluttaja on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tuotteen. Jos kuluttaja kuitenkin tuotteen käyttöönoton jälkeen peruuttaa sopimuksen, hän vastaa sen mahdollisesta arvon alentumisesta.

Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty tai muokattu, pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta tuotteen kärsimää arvonalennusta vastaavan summan, aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

TAKUU JA VIRHEVASTUU

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Rannekellojen takuu käsittää vain kellon koneiston ja mahdolliset valmistusviat. Takuu ei korvaa rannekellojen rungon, rungon pinnoitteen, lasin ja rannekkeen normaalia kulumista käytössä. Takuuehdot löytyvät kellojen käyttöohjeista, erillisestä takuulapusta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta. Rannekellojen takuuaika on merkkikohtainen.

Pyydämme asiakasta ottamaan yhteyttä meihin takuuasioissa, myynti(at)kultanalle.fi tai myymäläämme soittamalla numeroon 013-129130.

Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. Emme ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut ja postittamisesta aiheutuneet kustannukset.

Rannekellon fyysinen avaaminen sen muokkaamiseksi päättää takuun ja laissa määritellyn virhevastuun. Takuuaikana rannekellojen paristot on vaihdettava ammattitaitoisissa kelloliikkeissä.

REKLAMAATIOT JA TOIMITUKSEN TARKISTAMINEN

Asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa toimitus viivytyksettä ja ilmoittaa havaituista virheistä viipymättä myyjälle.

Asiakkaan tulee esittää ostokuitti reklamoitaessa. Reklamaation käsittely hoidetaan kirjallisesti. Tee vapaamuotoinen kirjallinen reklamaatio ja toimita se sähköpostiin myynti(at)kultanalle.fi tai vaihtoehtoisesti reklamaation voi hoitaa liikkeessämme Kauppakatu 24, 80100 Joensuu.

Toimituksen yhteydessä rikkoontunut paketti

Postin kautta saapunut lähetys: tee kirjallinen vahinkoilmoitus postikonttoriisi niin pian kuin mahdollista. Ota myös yhteyttä meihin myynti(at)kultanalle.fi tai 013-129130.

FORCE MAJEURE

Kulta Nalle Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen asiakkaalle aiheuttamasta viivästyksestä tai muusta vahingosta. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, johon Kulta Nalle Oy ei pysty vaikuttamaan ja jota Kulta Nalle Oy ei pysty kohtuudella voittamaan (esim. lakko, työnseisaus, luonnonmullistus). Kulta Nalle Oy on velvollinen ilmoittamaan Asiakkaalle viipymättä, mutta viimeistään 7 vuorokauden kuluessa sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä.

SOVELLETTAVAT SÄÄNNÖKSET JA RIIDANRATKAISU

Tilauksiin sovelletaan Suomen lakia. Osapuolet sitoutuvat noudattamaan voimassa olevaa lainsäädäntöä. Riita-asiat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluteitse. Mikäli sopimukseen ei päästä, riita ratkaistaan Pohjois-Karjalan käräjäoikeudessa tai kuluttaja-asiakkaan kotipaikan tuomioistuimessa. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa asia myös kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.


 

Käytämme tällä sivustolla evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön